یو پی اس در تبریز

فروش یو پی اس

یو پی اس در تبریز

فروش یو پی اس

  • ۰
  • ۰

اینورتر خورشیدی چیست ؟

یک اینورتر خورشیدی یا یک اینورتر PV، یک نوع مبدل الکتریکی است که خروجی متغیر مستقیم (DC) پانل خورشیدی فتوولتائیک (PV) را به یک جریان متناوب فرکانس (AC) تبدیل می کند که می تواند به شبکه الکتریکی تجاری یا توسط یک شبکه برق محلی، خارج از شبکه استفاده شود.

معرفی سیستم یو پی اس خورشیدی :

معرفی یک راه جدید و قدرتمند برای نگه داشتن لوازم خانگی ضروری خود درهنگامی که قدرت خاموش می شود اجرا می کند. قطع برق یک واقعیت است که می تواند بهره وری و حس راحتی شما را تهدید کند. ژنراتور خورشیدی راه حل قدرتمند پشتیبان گیری برای لوازم خانگی ضروری، الکترونیک برق اضطراری و تجهیزات دفتری و اداری کامل در هنگام قطع برق است.

ژنراتور خورشیدی به مدت 12 ساعت برق پشتیبان بدون وقفه برای یک شرکت کوچک و حداکثر هشت ساعت زمان اجرا برای وسایل خانگی ضروری و الکترونیک کوچک در هنگام قطع برق عرضه می کند.

تا کنون، محصولات پشتیبان گیری قدرت در بازار توانسته اند توان پشتیبان محدودی را برای قطع برق فراهم کنند، و نه زمان طولانی مدت مانند ژنراتور خورشیدی را.

هنگامی که قطع برق رخ می دهد، واحدها به طور خودکار پشتیبانی می شوند. به طوری که لوازم خانگی و دستگاه های الکترونیکی که به آن متصل می شوند، قطع برق را حس نمی کنند. آنها ساعت ها با شارژ باتری شارژ می شوند. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت makelsanco.ir مراجعه کنید.

سیستم یو پی اس با انرژی خورشیدی و تکنولوژی شارژر برق یکپارچه به نام خورشیدی یا ژنراتور خورشیدی شناخته می شود. یو پی اس های خورشیدی اساسا ساده هستند و قدرت را بدون وقفه در طول قطع برق تولید می کنند. با استفاده از اینورتر قدرت (Dc) به (Ac) و مدارهای قدرت  (Ac) به (Dc)، قدرت شبکه به طور موفقیت آمیزی از باطری های یو پی اس خورشیدی یا ژنراتور خورشیدی تولید می شود.

علاوه بر این، پانل های خورشیدی تولید جریان آزاد را در باتری های داخلی ساخته شده با کمک کنترل کننده ی یکپارچه ی شارژر سیستم خورشیدی تامین می شود. این نوع از ویژگی ها کاهش مصرف برق شبکه در طول روز را کمک می کند.


بیشتر بدانید : فرق بین یو پی اس و استابلایزر چیست؟


یو پی اس به صورت کامل برق بی وقفه است. این به این معنی است که قدرت از طریق سیستم پشتیبان گیری باتری بدون وقفه در هنگام اجرای وسایل الکتریکی و تجهیزات الکترونیکی ساخته شده است. با توجه به قدرت پشتیبان باتری، منبع تغذیه بدون وقفه برای ساعت ها یا چند دقیقه زمان تعیین می شود.

در طول قطع برق قدرت پشتیبان بلافاصله به واحد بارگذاری شده برای جلوگیری از خاموش شدن سیستم بدون دانش ما بکار گرفته شده است. پس ما می توانیم بارهایی را با روش ایمن خاموش کنیم. این ویژگی به افراد کمک می کند تا با استفاده از چراغ های پشتیبان، موارد اضطراری را جمع آوری کنند و هنگام کار با سیستم کامپیوتری آنها را از بین ببرند.

چگونه قدرت نیروی پشتیبان بدون باطری های بزرگ را افزایش دهیم ؟

پدیده جدیدی است که از پانل های خورشیدی برای افزایش قدرت پشتیبان بدون استفاده از باتری های بزرگ استفاده می کند. اگر قطع برق در طول ساعات کار در روزانه رخ دهد. یو پی اس (منبع تغذیه) وسایل حمل بار خود را به قدرت باتری برای کار ایمن سوئیچ می کند. در عوض، پانل خورشیدی هنگام تخلیه باتری به بارها شارژ می کند، این ویژگی باعث می شود که باتری به حالت ولتاژ پایین برسد.

با کمک فن آوری ذخیره سازی قدرت در زمین، محصول لختی با قدرت خورشیدی و قدرت ذخیره سازی قدرت شبکه همراه است. پانل خورشیدی به طور جداگانه توسط تمام تولید کنندگان فروخته می شود.

به طور کلی هدف تهیه پشتیبان اضطراری از کیت ژنراتور خورشیدی تامین 300 وات برق با حداکثر قدرت است. این به اندازه کافی برای اجرای بسیاری از لوازم خانگی در خانه شما به غیر از یخچال در هنگام قطع برق کمک می کند. این واحد قدرت را ذخیره می کند و هنگامی که به آن نیاز دارید، آن را در دسترس قرار می دهد. کیت ژنراتور به طور مداوم توسط خورشید شارژ می شود، به شما این امکان را می دهد که از سیستم استفاده کنید و همزمان آن را شارژ کنید. بسیاری از کاربران تصمیم می گیرند که دستگاه های خود را به طور دائم وصل کنند تا هزینه های الکتریکی کاهش یابد.

منبع : شرکت یو پی اس مکلسان

http://makelsanco.ir/solar-ups-systems/

  • ۹۸/۱۰/۰۲
  • ups co

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی