یو پی اس در تبریز

فروش یو پی اس

یو پی اس در تبریز

فروش یو پی اس

  • ۰
  • ۰

یو پی اس فرپام

یو پی اس فرپام

یو پی اس فرپام از سری تولیدات شرکت فراز پنداران آریا موج بوده و این گروه صنعتی تولید ‌کننده یو ‌پی ‌اس‌ های تک ‌فاز در ایران می باشد. نمایندگی رسمی محصولات شرکت دلتا انرژی سیستم سوئیس و AEGG آلمان از فعالیت های دیگر این مجموعه است.

یو پی اس فرپام

یو ‌پی ‌اس فرپام تاکنون بالغ بر kVA 10,000 برای مراکز مالی و تجاری، واحدهای  صنعتی، مجموعه های نظامی، سازمان های مخابراتی، مراکز بیمارستانی و پزشکی و … پیاده سازی و نصب شده است.

فرپام با در اختیار داشتن کارشناسان فنی توانا و همچنین بیش از شصت نمایندگی در اقصی نقاط کشور قادر است نگهداری و پشتیبانی یو ‌پی ‌اس‌ های خود را در سراسر  کشور انجام دهد.

همچنین یو پی اس فرپام بعنوان یکی از شرکت ‌های پیشتاز و فعال صنعتی مفتخر  است که با هدف کارآفرینی و جلوگیری از خروج ارز از کشور، اقدام به راه‌اندازی خط تولید باتری ‌های سرب/اسید (VRLA) با ظرفیت چهارصد هزار بلوک باتری در سال نماید و در حال حاضر  باتری‌ های ۱۲ ولت ۵/۴ الی ۲۰۰ آمپر ساعت و ۲ ولت ۱۰۰۰ الی ۳۰۰۰ آمپر ساعت به مشتریان عرضه می گردد. عرضه و نصب انواع یو ‌پی ‌اس،استابلایزر، دیزل ژنراتور و رکتیفایر از اهم فعالیت های کمپانی فرپام است.

  • ۹۵/۱۱/۱۲
  • ups co

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی